เบอร์ติดต่อ Phone
อีเมล์ Email
เสาร์ 8:00-12:00
Y.N.C. (Thailand) provides after-sales services for all cleaning machines and equipment supplied by the company. YNC directly imports almost 100% of the key supplies to ensure the stock availability. Moreover, we store several millions baht value of spare parts to ensure that customers will receive the parts with the fastest service at the most economical price at all times. With regards to our service resources, we have full scale service fleets and professional service engineers with experience in the industries for over 10 years.
บริษัท วาย.เอ็น.ซี. (ไทยแลนด์) จำกัด นำเสนอบริการหลังการขายให้กับอุปกรณ์ และเครื่องทำความสะอาดทุกประเภทที่เสนอขายโดยบริษัท YNC บริษัทในเครือ และตัวแทนจำหน่าย ด้วยนโยบายของบริษัทที่ตั้งมั่นเพื่อการบริการที่ดีให้กับลูกค้า YNC จึงนำเข้าอุปกรณ์ และอะไหล่แทบทั้งหมดโดยตรง เพื่อให้แน่ใจว่าลูกค้าจะมีอะไหล่ และสินค้าทุกชนิดเมื่อต้องการ นอกจากนี้บริษัทยังได้ลงทุนหลายล้านบาทเพื่อสต็อกอะไหล่ เพื่อให้การบริการหลังการขายเป็นไปอย่างรวดเร็ว และเพื่อให้ลูกค้าได้รับสินค้าในราคาประหยัด คุ้มค่า
Our customer service center at Bangkok head office is ready to response to any technical questions or inquiries. All maintenance requests will be directed to customer service officers and also be allocated professionally to the service engineers assuring promptness and flexibility. The after-sales services at YNC can be divided into two category;
แผนกบริการของ YNC ประกอบด้วยทีมงานมืออาชีพที่มีประสบการณ์มากว่า 10 ปี ในอุตสาหกรรมการทำความสะอาด เจ้าหน้าที่ลูกค้าสัมพันธ์ ซึ่งประจำที่สำนักงานใหญ่มีความพร้อมที่จะให้บริการและตอบทุกคำถามของท่าน คำขอแจ้งปัญหาขัดข้องของเครื่องจะได้รับการจัดการอย่างรวดเร็วโดยเจ้าหน้าที่ที่มีความชำนาญ เพื่อให้มั่นใจว่าลูกค้าทุกท่านจะได้รับการบริการภายในระยะเวลาอันรวดเร็ว
Preventive maintenance service is the service provided as the protection for customers' machines. YNC professional service engineers will visit customer's sites according to the service agreement in order to regularly maintain the machine and fix the current issues. Benefits: With preventive maintenance, customers can be assured that their machines will be available when they need. The working time of the machine is more reliable and predictable. Customers will also be able to prevent unnecessary damage from overlook by the operators and significantly reduce the machines' downtime. Since machine's efficiency will considerably increase, customers will consequently able to reduce their overall cost.
การให้บริการ Preventive maintenance เป็นบริการบำรุงรักษาเครื่องทำความสะอาดประจำเดือน ให้กับลูกค้า โดยพนักงานซ่อมบำรุงของ YNC จะเข้าไปทำการบำรุงรักษาเครื่องและแก้ไขปัญหา (ถ้ามี) ตลอดระยะเวลาที่กำหนดในสัญญาให้บริการ ประโยชน์ของโปรแกรม Preventive Maintenance: โปรแกรม preventive maintenance จะช่วยให้ลูกค้าเกิดความมั่นใจว่าจะมีเครื่องทำความสะอาดใช้งานเมื่อต้องการ ชั่วโมงการทำงานของเครื่องทำความสะอาดสามารถกำหนดได้อย่างถูกต้อง แม่นยำ ลูกค้าสามารถป้องกันความเสียหายที่ไม่จำเป็นซึ่งอาจเกิดขึ้นจากการละเลย หรือรู้เท่าไม่ถึงการณ์ของผู้ใช้งาน นอกจากนี้ โปรแกรม preventive maintenance ยังช่วยเพิ่มชั่วโมงการทำงานของเครื่องทำความสะอาดได้เป็นอย่างมาก ด้วยเหตุนี้โปรแกรม preventive maintenance จึงทำให้ประสิทธิภาพในการใช้งานของเครื่องเพิ่มขึ้น ลูกค้าจึงสามารถประหยัดต้นทุนได้เป็นอย่างมาก
On-Call Service is the emergency service offering to customers once any technical problems arise. Customer service department will managed all emergency inquiries and distributed to appropriate service engineers. With the complete database, customers can be assured that they will receive the correct repair in the first visit.
การให้บริการแบบ On-Call เป็นการให้บริการซ่อมแซม และแก้ไขข้อขัดข้องทางเทคนิคของเครื่องทำความสะอาด เมื่อเกิดปัญหาขึ้น แผนกบริการลูกค้ารับหน้าที่จัดการรับเรื่องแจ้งซ่อม และประสานงานเพื่อให้พนักงานซ่อมบำรุงเข้าทำการแก้ปัญหาได้ตรงเวลา และตรงจุด ด้วยระบบฐานข้อมูลที่ครบถ้วนของ YNC ทำให้เครืองทำความสะอาดของลูกค้าได้รับการแก้ปัญหาอย่างถูกต้องเมื่อเจ้าหน้าที่เข้าบริการ